Hva er #umistelig for deg?
Gjennom kampanjen #umistelig ønsker Kystverket å bevisstgjøre folk i forhold til å ferdes trygt på og langs kysten, samt verne om det flotte kystlandskapet vi har i Norge. Bruk Instagram og Facebook og vis andre hva som er virkelig umistelig for deg - som du setter stor pris på og som du verner ekstra om.
Hva er umistelig for deg? Den flotte kysten vår, fjord og fjell, rent miljø, stille dager på sjøen, sommerminnene, familien, venner?
Bruk Instagram til å vise andre hva du virkelig verner om – hva som er umistelig for deg - og bli med på Kystverkets konkurranse.
Hver uke – hele sommeren – trekkes en vinner av en flytevest blant bildene som registeres på Instagram med hashtaggene #umistelig og #kystverket.
Relaterte tema
Siste nytt
-
Ny podkast: Teknologi og mennesket som "sensor"
Hør Odd Sveinung Hareide fortelle om lostjenesta, innovasjon og digitalisering i Kystverket.
-
Høring av forskrift om kommunal beredskap mot akutt forurensning
Kystverket forslag til forskrift om kommunal beredskap er nå ute på høring. Forskriften vil erstatte forurensningsforskriften kapittel 18A om kommunal beredskap mot akutt forurensning.
-
Hør podkaster fra Kystverket
I samarbeid med Lørn.tech har Kystverket spilt inn en podkastrekke, der de overbyggende temaene er teknologi, utvikling og innovasjon. I podkastene blir vi også bedre kjent med Kystverket og etatens samfunnsansvar og oppgaver.
-
Anbefaler nasjonalt maritimt responssenter
Sjøfartsdirektoratet og Kystverket har utarbeidet forslag til maritim strategi for digital sikkerhet. Etatene kommer med flere konkrete anbefalinger, inkludert etablering av nasjonalt responssenter.
-
Ny organisering av Kystverket frå 1. januar
– Brukarar og samarbeidspartnarar skal ikkje merke noko til organisasjonsendringa vår. Vi er framleis til stades langs heile kysten, med dei same oppgåvene – og med minst like høg servicegrad som før, seier kystdirektør Einar Vik Arset.
- Gå til nyhetsarkiv